GRATTIS

Idag får jag ett sms av Therese som väcker mig. Jag är otroligt lättväckt
tror jag =) Så fort jag hör telefonen så sätter jag mig upp med ett ryck =)
Vi skulle knäppa lite kort igen. Klockan 8 på morron :P Så jag slängde i
mig lite frukost och läste favoritbloggarna, sedan åkte jag iväg.
Åkte ner till sörfjärn och hämtade mamma, för hon skulle vara hjälp att hålla
i reflexskärmen :) Åkte ner till kajen och bytte om, kallt var det. Fast ändå varmt
på nå vis. Det blåste kallt.. Aja. åkte på stranden en sväng och knäppte där också.
Där skulle jag ha Therese skor, som är höga som, ja, jag vet inte vad! Jag
fattar inte hur man kan gå i sånna skor! haha. Känns som man går på tårna.


Ett kort sen en annan "photoshoot". Det var till Therese projektarbete i 3:an.
Så det är några år sedan :P


Åkte hem igen och grattade Pappa, han fyller nämligen år idag, Grattis!
Åt lite tårta och gosade med Månsan, gammelkatta! :D haha.

Sedan åkte vi hem till Therese och kollade på hur bilderna blev. Nått bra lär hon
väl få fram =)

Näe, nu ska jag stoppa något i magen =)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: emmy

alltså, jag älskar den där bilden på dig! :)

2009-06-10 @ 07:24:52
Postat av: Nathalie

hehe, ja det är nog för att Therese är en sån bra fotograf =)

2009-06-10 @ 08:21:35
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: emmy

eller för att du är snygg då! :)

2009-06-10 @ 13:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0