JORDGUBBAR

Nu har jag varit nere i sörfjärn och provat balklänningen för sista gången
innan jag ska använda den =) Perfekt var längden faktiskt.
Får se om jag smyger ut några bilder senare idag så ni får tjuvkika på hur
jag kommer se ut =)

Köpte ju med jordgubbar till mamma också. Och skulle köpa till mig själv med.
Efter att jag hittat mer pengar i plånboken än vad jag trodde jag hade så köpte
jag två lådor till mig och två lådor till mamma :D
När jag stog där så började jag genast leta efter dom finaste jordgubbarna.
Jag är inte en som bara tar nån låda, nej, det ska vara dom finaste. Ibland kan
jag tillochmed plocka över jordgubbar från andra lådor till den lådan jag ska ha :D
haha.

Sedan har jag lekt i Photoshop, lovade Emmy att jag skulle fixa en header till
henne. Dock är jag inte så bra, tycker jag :P Men hoppas hon är nöjd iaf.
Tänkte göra en ny till mig själv också men jag orkade inte :P Det får bli nån
annan gång. Jag är faktiskt rätt nöjd med den jag har nu.
Skulle vilja ha Photoshop på min dator! Det måste väl gå att kopiera/överföra
eller nått sånt till min dator?! =) Aja..

Ringde nyss till sommarjobbet också. Men som vanligt, inget svar.. Suck.
Men jag vet redan att jag inte kommer att få nått, isf. hade ju han hört av sig.
Men om jag ringer och frågar igen kanske han tycker lite synd om mig?! :D haha.
Nästa vecka ska jag iaf. skriva in mig på Arbetsförmedlingen.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Therese

jasså kan du med photoshop nu då? :)

2009-06-10 @ 21:12:24
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha, näe verkligen inte! :P Höll på bli galen ett tag när jag inte fatta hur man gjorde :P Men dom blir bättre än i Paint iaf, haha

2009-06-11 @ 05:44:03
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0