KLÄDER

Glömde berätta att när jag var ner så beställde mamma lite kläder
åt mig. Igen :P Jag hade hittat lite jag ville ha på H&M's rea. Och skickade
ett mail med min "Önskelista" till mamma. Det blev en bikini, Kofta,
topp och en tröja :) Tror det bara var det! Vart lite pengar ändå så jag sa
att mamma fick bestämma vad som skulle beställas. Och allt det blev
hemklickat :D Thank you, Mami =)

Topp - LjusrosaTopp - SvartCardigan - BlåBikinihipsters - Turkos/mönstradTrekantsbh - Turkos/mönstrad
Detta var det jag beställde. Dock beställde jag den svarta toppen i Vitt, men den
hade redan blivit slutsåld när jag skulle ta bilden =) Egentligen ville jag ha den i
röd, men den har tagit slut för lääääängesen, och kommer aldrig tillbaka =/
Och bikinin tyckte jag var finare , så jag måsta ta med den bilden också :D

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Therese

åh den där koftan vill jag oxå ha! :) marin och fin! :) haha!

2009-06-10 @ 21:11:02
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, jag vet! =) Halva priset på den nu.

2009-06-11 @ 05:41:07
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0