LOCKAR

Ja, när jag var till Therese så skulle jag ju ta med locktången hennes.
Tänkte ju locka håret på studenten. och med den jag har blir det inge
bra. Så jag tar den, som är lite mindre, sedan borstar jag genom håret
så lockarna blir lite större =)
Men tror ni inte att jag glömde det då?? JOO! Fan vad jag blivit glömsk
på sistonde. Aja, får väl hämta den nån annan dag då.
Provade nu att göra lockar med plattång, men det går inte för mig. Eller
ibland blir dom jättefina, men ibland blir bara halva hårslingan lockad
eller så blir den inge lockad alls =/ Och jag har kollat på massvis med
videoklipp om hur man gör, men det går inte på mitt hår. Kanske tar för
tjocka slingor. Men skulle jag ta tunnare så skulle det ju ta evigheter att
locka detta tjocka hår! Näe, jag kör med den gamla hederliga locktången! =)

Jag tror iaf. att jag ska ha den klänningen jag sydde själv, på studenten =)
Ist. för den jag köpte. Fast jag har inte bestämt mig än. Vi får se helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: karoline

sv: tack! :D



jag köpte en jätte bra sak igår på kicks, såna här skumgummi spolar som man lindar håret runt (kostar bara 60 kr). sedan sprejade jag vatten med blomsprutan på det upprullade håret och blåste torrt med hårtorken och det blev jätte fina lockar! sliter ju inte alls lika mycket som en locktång heller :)

2009-06-03 @ 14:01:05
URL: http://karoliner.devote.se
Postat av: Nathalie

Hmm, det lät ju bra :D Kanske ska köpa sånna och prova då =)

2009-06-03 @ 14:16:16
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Emmy

hörrudu min vän, jag har en liten fråga till dig..

skulle du kunna tänka dig att hjälpa mig göra en header till min blogg? asså inge jättekomplicerat, bara typ några bilder som du har? jag kan ingenting, har försökt flera ggr, sen tror jag att det är våran dator som är knas oxå, därför det inte funkar. skulle bli så himla glad om du ville göra det. :) men jag fattar om du inte orkar.

men det är bara därför jag inte bloggar, för att jag känner att jag inte har en "personlig-emmy-blogg" liksom :P för jag lovar att jag skulle uppa varje dag! :) Pusspuss

2009-06-03 @ 18:13:02
Postat av: Nathalie

Emmy: ja, jag kan försöka iaf :P Men ha i åtanke att jag bara har Paint! haha. Så det blir ju inte världens kvalité. Men du får förklara hur du vill ha då isf =) bakgrund osv =) Du kan ju skicka ett mail med bilder och beskriva hur du vill ha det =)

2009-06-03 @ 19:00:03
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Mia

Är det nu på fredag eller fredagen efter du tar studenten? :)

2009-06-04 @ 05:54:58
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Det är nästa fredag =) Den 12:de =)

2009-06-04 @ 08:41:52
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0