MORNIN' SUNSHINE

Nu är jag så gott som nyvaken. Vaknade för kanske 20 minuter
sedan. Inte bra inte bra. Jag brukar ju ställa klockan på 8, för att
inte sova för länge. Men igår glömde jag det.
Aja.

Vet inte vad jag ska göra idag?! Eller jo, först ska jag städa lite här
hemma. Ser förjävligt ut just nu.
Men sen då? Cykla till Sörfjärn?? Ja, kanske det. Vi får se hur illa
mina brännskador är idag :P Vill ju inte att det ska bli värre.
Men det skulle vara skönt att cykla lite nu faktiskt, mamma kanske
kommer och möter mig idag isf.

Men först måste jag äta frukost. Men vad? Nu är det helt tomt på mat
hos oss, igen! Jobbigt.. Får väl bli hårdbröd då, eller nudlar. Nå mer
finns inte.

Vad ska ni hitta på en dag som denna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0