ONE DAY TO GO

I morron vid den här tiden sitter jag på tåget påväg till hudik på
champangefrukost! =) Jag är faktiskt lite pirrig, haha. Jag tar faan
studenten i morron! :D

Idag ska jag testa min "outfit" för i morron, med hår och hela köret :P
Måste ju se hur håret blir, om det blir bra eller inte. Annars blir det rakt
hår. Har ju tänkt locka det =)
Jag ska också rensa jordgubbarna, så dom blir fräscha tills i morron.
Jag ska sy på en dragkedja på väskan jag ska ha, nu är det bara som ett
"lock" över, men jag vill ha dragkedja också. Annars känns det som att vem
som helst kan komma och stoppa ner handen där och ta nått :P
Sedan ska jag också städa lite =)

Vädret har jag inte vågat kolla på än. Men jag antar att det blir lika som idag =(
Tråkigt. men men, finns inget att göra åt det.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Såg ut som det skulle bli hyffsat väder på lördag.

2009-06-11 @ 11:15:37
Postat av: Nathalie

Ja, jag såg det. På fredag med tyckte jag, inget regn iaf. :)

2009-06-11 @ 11:24:00
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0