REN OCH FIN, ELLER INTE

Idag åkte jag ner till sörfjärn, inte bara en gång utan 2 =)
Först med Pärs bil och tvättade den. Jag hatar vita bilar. Jag
hatar att tvätta vita bilar iaf. Jävla insektssaft som vägrar gå bort.
Men renare än vad den var iaf =)
Sen åkte jag och bytte bil, till min bil, och tvättade den.


Louie låg och sov som vanligt =) Sötnosen min!

Provade balklänningen och mamma nålade upp den, och därför
måsta jag ju ha skorna jag ska ha på mig då också. Och bara efter
den lilla stunden var mina tår döda! Jag fick blodstopp i dom! Så vi
beställde ett par vanliga pumps ist. Dock fanns dom inte i vit, så skorna
blir svarta ändå. Vilket dom också hade varit ifall jag hade haft dom jag tänkt.


Sedan när jag var på väg hem så ringer Therese och frågar om vi ska
knäppa lite studentkort. Javisst! Så jag åker hem och hämtar mössan och
klänning sedan åker jag tillbaka. Men på väg till lägenheten börjar bilen hacka.
Va fan är det nu då?? Tänker jag. Pär ringde precis då så jag berättade för han.
"Har du bensin då?" Lampan lyste inte iaf. Så jag tänkte att jag far väl och tankar
innan jag åker till Therese då. Påväg dit rycker och hackar bilen för fullt! haha.
Sedan när jag var nästan frammedör bilen! Det går inte att gasa och
hastighetsmätaren sjunker. FAAAN! Tänker jag, ska jag inte klara mig till Q8 ens?!?!
Men det gjorde jag som tur var. Bilen fick rulla dit, haha =)
Efter att jag tankat så gick den igen, så jag antar att bensinen var slut. Vilket innebär
att lampan inte funkar..


Söta Maja =)

Kommentarer
Postat av: pemman

visa korten! :)

2009-06-02 @ 19:08:04
Postat av: Nathalie

studentkorten? =) Jag har inte dom, Therese har dom =) men hon kanske skulle skicka dom till mig. Men hon ville inte lägga ut dom innan studenten så då gör inte jag det heller =) Så du får vänta tills då, haha =)

2009-06-02 @ 19:09:26
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Emmy

haha ok :)

2009-06-03 @ 08:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0