RÖD

Jag satte mig på cykeln och cyklade ner ändå =)
Det var mycket lättare idag. Var bara uppför den jädrans backen,
på skestavägen, som jag blev helt slut. Annars gick det väldigt
bra faktiskt =) Mamma kom hon också efter ett tag och mötte mig.

Nu har dom åkt på Gnarp, jag ligger i solen. Börjar bli lite röd
armar och bröst. Kanske ska vila från solen ett tag?! =P
Men magen som alltid brukar bli brun är blek. =( Så den får jag steka
ett tag till. Benen har jag skitsvårt att få färg på. Nästan dom jag
helst vill ska bli brun. Jag tycker man ser smalare ut när benen är
brunbrända :D haha =)
Det är så satans varmt ute också, så jag måsta ta en paus!



I morrn skulle det inte bli så bra väder såg jag. Eller om man kollar på
tv4vadret.se så ska det bli jävligt fint, men kollar man på yr.no så ska
det bli mörka moln.
Hoppas nästan på att det blir dåligt väder. För jag och mamma hade
planerat att åka till stan då =) Kolla lite på rean och åka och handla mat
Ica Maxi. Tror vi gör det ändå, även fast det blir fint. Om mamma vill det
då dvs. Hon har ju semester nu =)
Pär ville att jag skulle köpa ett par skor åt han också. Ett par sandaler.
Det behöver han!! Och jag visade ett par skiiitsnygga på Scorett som jag
sett. Men trodde inte han vela ha dom. Men han tyckte dom var snygg! =)
Synd bara att dom var rätt dyr. Fast nu är det ju rea på Scorett också, så
kanske hittar några på rea =)
Jag tycker det är kul att handla grejer till han! haha. Lika när han fyller år/
julafton, tycker jag det är kul att köpa till han. Iaf. då jag vet vad jag ska
köpa.

Jag skulle behöva en tunn skjorta/tunika som man kan ha på stranden.
Ifall man brännt sig eller så =) Man vill ju inte sitta och svettas i nån tröja
då. Så en sån skulle passa bra. Får se om jag hittar nån, har ju fortfarande
kvar pengar på presentkortet på H&M =)

Näe, nu ska jag ut och steka igen!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Therese

jasså vilka var det då? :D ja fast det är ju "ta 2 betala för 1" nu så dom kostar ju ändå lika mkt sandalerna. Andreas köpte två par där förra veckan! ;D haha! han har nu köpt 4 par skor på 1 år. Det måste nog vara rekord för han! du skulle ha sett skorna han hade när jag var hos han första gångerna! dom fulaste jag sett!!! med stora hål!!! HAHA!

2009-06-29 @ 19:07:40
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, dom som är på hemsidan :P Ett par med typ som ett "kors" över foten :D men ingenting mellan tårna, replay var det och dom kostade 699. sedan var det ett par andra flippfloppar också, dom har en grön sula =)

haha! Ja, Pär har ju bara sånnadär gamla sandaler han med kardborrband :P Så jag hoppas det finns några till bra pris nånstans =)

2009-06-29 @ 19:50:29
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

det var sånna andreas köpte :)

2009-06-29 @ 22:31:28
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jaha ! :D haha =) Då blir dom väl lika då :P

2009-06-30 @ 07:37:34
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0