SOMMAR ?

Ja, nu är man då ledig hela sommarn. Jag använder hellre ordet "ledig"
än "Arbetslös" haha =) Men jag ska inte deppa ihop över det. Då kan ni som
jobbar få vara lite avundsjuka på mig som kan njuta av sommarsolen (när den
nu tänker titta fram) Samtidigt som jag är lite avundsjuka på er =)

Idag ska jag iaf. åka och skriva in mig på arbetsförmedlingen. Och om jag inte
fått nå jobb sedan efter sommaren så får man lite pengar av dom. Men då måste
jag varit inskriven i 3 månader eller vad det var.
Men jag tror jag ska satsta på praktik efter sommaren. Om jag får nån dvs.

Näe, nu ska jag äta lite frukost tror jag. Rätt så hungrig. Hoppas inte filen har gått ut!
haha =) Måste handla igen känns det som.
Men i morron tror jag att jag ska baka bröd faktiskt =) Så det behövs inte köpas då.
Gott med nybakat!

Ha en kanondag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0