SÖMNTUTA

Jag har börjat sovit jättelänge på morron nu. Eller ja, dessa två dagar jag
varit ledig :P Igår ringde mamma och väckte mig klockan nio, vem vet hur länge
jag sovit annars? Och idag vaknade jag halv tio.
Idag ska jag iaf. rensa bort vinterkläder och bära ner det till förrådet. Aja..

Vad händer på midsommar då? Det verkar inte vara nån som vet det?! :)
Gårdsjön är ett alternativ tror jag. Det tycker jag :) Men det är ju vädret det hänger
på också. Fast igår kom jag och Pär fram till att det är ju mycket roligare/mysigare
att vara där ändå, även fast det är pissväder, än att sitta i en lägenhet och döa..
Och blir det uppehåll så kan man ju alltid gå ut och spela kubb eller nått =)
Så det löser sig nog.
Jag köpte iaf. kött igår, vill man ha nå kött till midsommar är det väl lika bra att vara
ute i god tid, annars är det väl helt slut när man väl ska köpa =)

Näe, nu ska jag rensa bort vintern! =)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: amanda

jaa! är i gnarp typ jämt nu, så kan höra av mig efter midsommar :D

så mycket skönare här än i sundsvall på sommaren.

men du får typ följa med upp nån dag också. så kan vi dra på bio eller nåt, sen sova hos mig och dra på stan dan efter typ.

2009-06-16 @ 18:41:24
URL: http://amandaengland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0