VAKNA

Nu har det blivit dålig uppdatering =) Ska ändra på det nu!

I Lördags blev det grillning hos Loffe. Det börjades med att röka
fisken som dom fick i nätet. 2 aborre och 1 sik. Jag tycker det är
mycket godare med sik. Aborre smakade bara fisk tycker jag :P
Det vart sent med grillningen. Så när den kom till bordet var man vrålhungrig.
Och jag hade köpt en "ny" potatissallad, som vi inte provat förut, med smak
av dill och gräslök =) Jättegott! Smakade som dilldipp nästan =)

Ja, sedan blev det en spontan resa till Krogen, August som vanligt =)
Det blev en tripp på dansgolvet som vanligt. och vilka hittade vi inte där då?
Jo, Simone och Tess :D Så jag blev kvar där med dom ett tag och dansade loss.
Men jag hatar när det är mycket folk som ska hålla på att knuffas hela tiden!!
Jag knuffar tillbaka från varje knuff jag får. Men det är inte alltid kul det heller.
När man ska knuffa bort nån lite diskret med armen, sedan är den sjöblöt i någon
annans svett! BLÄ! Näe, tillslut fick jag nog och gick därifrån :)
Sedan när vi skulle hem skulle ingen av dom vi åkte med hem?! Så det var bara
jag och Päran som skulle hem till Gnarp igen. Helena var iaf. snäll och hämtade
oss. Först gick vi och köpte burgare på Hoppes. Gud så gott det var! =D

Dagen efter gick åt till att sova. Jag tror jag sov nästan hela dan! Skönt! :D haha.

Idag tror jag att jag ska åka in till stan en sväng. Bara en snabbis. Jag vet vad jag ska
ha så jag tror jag åker in med 9 bussen och skyndar mig med 10.20 tåget hem =)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0