VALDE FEL ?

Ja, efter att jag läst komentarerna från förra inlägget fick jag ont i magen.
haha. Har jag valt fel nu då? som vanligt?! Men jag tänker inte byta!!
Och tro inte att jag sitter och köper sånnadär vanliga batterier, utan jag ska
köpa riktiga uppladdningsbara batterier. För jag tycker det funkar bra.
I Pärs kamera nu, har vi vanliga batterier, Alltså INTE uppladdningsbara och
dom håller ett bra tag, då måste ju uppladdningsbara hålla ännu längre.
Plus att den kameran är ju inte direkt ny :P Den har nog några år på nacken..
Så jag tror denna kommer funka helt utmärkt! =) Dock är den irriterande när
den fokuserar på motivet, haha! Den låter :) But I like it!
En till sak som jag saknat är att man kan zooma in bilden hur mycket som
helst (efter att man knäppt den) utan att den blir pixlig =)

I morron ska jag åka ner till sörfjärn och då kanske jag kan visa lite resultat
av bilderna =) om dom blir bra eller ej. Har knäppt lite nu här hemma, men
finns ju inget roligt att knäppa på! :D haha.
Då kan ni även få se min balklänning =) Ska prova den igen i morron och lägga
upp den så den blir rätt längd.

Ni kan få ett smakprov på en bild, dock inge bra. På min (eller Pärs) blomma
som jag räddade från att ruttna bort! haha. Jorden luktade skit och det började
stinka varje gång man vattnade den. Så jag planterade om den. Men nu har det
blivit som mossa på jorden?!?! Varför? :P

Kommentarer
Postat av: Therese

men åh då hade du ju lika gärna kunnat köpt med uppladdningsbart ju haha om du ska använda vanliga uppladdningsbara... men nej jag tkr inte du ska visa klänningen förrän the day så att det blir en överraskning! då man ser allt på som det ska vara och så (hår m.m.) :)

2009-06-01 @ 20:41:01
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag är jättenyfiken på klänningen :P

2009-06-01 @ 21:37:38
URL: http://lisalindbom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Therese: Näe, för den här var bättre. Det var dubbelt så mycket zoom och större LCD skärm. Plus att jag tyckte den jag tog var snyggare.



Lisa: Ja, jag ska lägga upp en bild senare =)

2009-06-02 @ 08:46:12
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Sara

Det blir fina bilder med kameran! :) Fina färger! :D

2009-06-03 @ 18:26:33
URL: http://sfernstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0