VART TOG SOLEN VÄGEN?

Det gick bra att cykla ner hit, till sörfjärn =) Dock backen
skestavägen är inte att leka med, så det fick bli en promenad
upp för den, haha =) Men annars så tycker jag att jag gjorde det bra.
Det gick fort också tycker jag =) Skönt var det med, känndes så
sommrigt när jag satte min strandväska i korgen och cyklade iväg.
I Kortshorts och linne =) Varmt och skönt!

Pratade lite med kisserna när jag kom hit. Dom var så pratglad
och leksjuk =) Gofisarna!
Sedan la jag mig i solen, har väl legat i drygt en halvtimme nu.
Tror jag somnade till ett tag :P Men nu har det kommit fula moln =(
Fan då. Jag vill inte cykla upp igen i detta väder, tänk om det kommer
regn? I värsta fall får jag ta mammas bil upp, bara det att jag inte
har körkortet med mig, men hur ofta blir man stoppad då? =)
Mamma och pappa har åkt till stan nu, så det är bara jag här. Och
alla katter då förstås. Ska se hur vädret ser ut, om det ser ut som
att solen kommer kika fram igen. Annars börjar jag nog åka hemåt!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0