VART TOG SOMMAREN VÄGEN?

Jag vill ha sommarvärme! Jag vill ligga och sola och ha det bra!
Näe, ist. ska det var vårväder nu, när det ska vara sommarväder :)

Jag hoppas verkligen det blir finväder på fredag, SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA!
Jag vill ha den där känslan man hade när man var liten, på skolavslutningar.
Jag kan inte förklara hur den känslan kändes men det kändes bra iaf.
Helst ska det ha regnat på natten så det luktar regn, sen är det lite små kyligt
som det är på sommarmornar, men solen skiner!
Känner ni igen den känslan? =)



Sen vill jag att sommaren ska vara lika lång som den var när man var liten.
Nu hinner man knappt blinka så är sommarn över, känns det som iaf.
När man var liten känndes sommaren som en evighet =) När man kom tillbaka
till skolan efter sommarlovet kändes det som man varit borta hur längesom helst.
Nu när man börjat skolan igen så har allt varit som vanligt. Som det alltid varit..
Jag har fortfarande inte fattat att jag inte ska tillbaka till skolan efter sommarn.

För övrigt så har jag hur många ideér som helst på kläder jag vill sy! =)
En klänning/tunika, ett linne och ett par jeans. Ja, ni hörde rätt, jeans! jag ska göra
ett försök till att sy ett par egna jeans. Bara jag hittar nå bra och billigt jeanstyg =)
Så det får väl jag ägna min sommar åt ! haha =)
Och ett av armbanden jag gjorde gick sönder i lördags =( Skulle ta av mig jackan
och då slets det sönder. Men det var iaf. det fulaste som gick sönder haha =)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Mia

.. jag har fortfarande inte riktigt fattat att jag inte ska tillbaka till skolan :S Känns bara dom ett låångt sommarlov.

2009-06-09 @ 19:53:02
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha, ja det kan jag tänka mig. Kommer kännas riktigt konstigt =)

2009-06-09 @ 19:56:33
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0