AJJ!

I morse vaknar jag med värk i axlar, nacke och rygg.
Det har varit iskallt inatt. så jag har antagligen legat och spännt
mig. Hade ont i nacken igår morse också.. Skulle inte sitta
helt fel med en massage =)

Men det är så irriterande när det är iskallt om man inte har täcket
på sig, men tar man på sig det så blir det bastu ist. Då vet man inte
riktigt vart man ska ligga? Utanför eller innanför?! =)

Vaknade iaf. idag och fåglarna kvittrade =P Så som dom gör på våren.
Låt oss slippa snön nu!! Snälla..
Men lite bättre väder säger jag inte heller nej till. Jag blir så trött och
hängig av detta väder..

See You!

Kommentarer
Postat av: Therese

ja du har blivit som mamma, blir stel av kyla. ha

2009-03-05 @ 09:55:04
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, jag är känslig för blåst också! haha. iaf. på vintern :P

2009-03-05 @ 10:03:42
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0