ÄLSKLINGENS DAG

GRATTIS älskling på 25-årsdagen! =) <3

Idag fyller Pär år. Vi firade honom igår hos Britta. Hon bjöd på
middag. Jättegott var det. Tror det var fläskfilé (nått kött iaf :P)
och potatisgratäng. Och det var så gott!! Jag vart mätt som ett as.
Sedan bjöds det på äppelkaka till efterrätt. Mums! =)

Sen åkte vi hem och Pär öppnade sina presenter.
Så nu ska ni få reda på vad han fick av mig :) Han fick en keps,
jeans, t-shirt och en parfym. Jag var inte riktigt nöjd med presenterna
denna gång. Men det var han! =) Sa han iaf. Så det var ju bra! =)

Jag gjorde tårtan när jag kom hem. Och den känns inte lika god när
man gör den själv?! :P Men jag har inte smakat än. Pär tog en bit till
frukost. Tror jag ska göra det senare också.
Den blev heller inte lika fin som mammas! :P Det får inte plats med så
mycket garnering på min tårta. Den vart så liten. Men det är bra så slipper
den bli kvar och gammal. Fast jag tror det kommer bli kvar av den endå =)



Nu har Pär åkt iväg, eller för ett bra tag sedan. Jag kunde inte somna om.
Men börjar känna mig lite trött nu.
Får se om jag somnar om lite senare =)
Simone och jag ska ju åka dit senare. Vid nio :) Så än hinner jag sova nån timme
till!

Aja.

GRATTIS!

Kommentarer
Postat av: Therese

fan vad mkt du hade köpt då...

2009-03-21 @ 08:15:24
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

haha, ja han sa att jag skämmde bort han! :D MEn jag tycker det är kul att köpa =)

2009-03-21 @ 08:40:33
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Sara

Alla närmar sig 30 tycker jag ;) Haha, hoppas han får en bra dag då! =)

2009-03-21 @ 08:54:18
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Emmy

hur mycket kosta alla presenterna?? :) måste vart dyrt ju! :P men det är kul att skämma bort andra. :)

2009-03-21 @ 10:59:39
Postat av: Nathalie

Sara: Japp! Snart är man där själv :P

Emmy: Runt tusenlappen! :P Så så dyrt var det inte. Ja, jag tycker det är roligare att köpa till andra än att få själv =)

2009-03-21 @ 17:26:22
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0