BÅGAR


Dessa bågar har jag beställt hem för att prova =) Hoppas några passar.
Dock är dom två längst ner menad att jag ska ha som solglasögon :D

Mamma tyckte jag skulle göra en ny synundersökning också innan vi
beställde dom riktiga. Men jag vill inte det. Jag vill inte ha nå högre styrka
än vad jag har. Det känns som min syn bara kommer att bli sämre då.
Mina första glasögon var det ju mindre styrka i än vad jag har nu, så det känns
som det bara blir sämre och sämre ju högre styrka jag tar. Som att man
sliter ut synen. Som för dom som inte ska ha glasögon, tar dom på sig ett
par då och har dom på sig så sliter ju det på deras syn.
Plus att jag ser bra i dom jag har nu! =) Så jag tror inte jag behöver nå starkare..

Fan vad jag vill göra en laseroperation. Men det kommer nog aldrig att hända..

Men vad tycker ni då? Var dom fin? :D

Kommentarer
Postat av: Therese

Kom ihåg att säga till mig när dom kommit, jag vill oxå prova dom! :D men det skulle vara så snyggt med den smala pilotmodellen som vabliga oxå! åh ibland önskar jag att jag hade glasögon! :)

2009-03-24 @ 15:58:50
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Men blir det inte bättre och bättre ju mer man har glasögonen på sig? =)

2009-03-24 @ 17:33:22
Postat av: Nathalie

Simone: jag vet inte?! Känns tvärtom för mig :P Iaf. om man jämför med glasögonen jag hade innan dessa =)

2009-03-24 @ 17:51:32
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0