BERGEGÅRN

För det första är jag så less på alla som klagar på
bergegårn! Åhh! Gå inte dit då.
Och det blir det man gör det till, det är klart det blir tråkigt
om man tänker att det ska bli tråkigt.
Jag går dit för att det är kul att träffa folk och för att dansa.
Och för just detta tycker jag det är ett bra ställe.
Visst är det äckliga människor där, men jag går inte dit för
att sitta och beklaga mig för dom. Jag går dit med vänner och
umågs med dom. Inte dom "äckliga".
Då ska jag göra en jämförelse: Är krogen så mycket bättre då?
Där finns det ju fan ännu mer äckeln. Här vet man ju åtminstonde
vilka dom flesta är. I stan finns det garanterat mycket mer äckeln..
Så, nu till kvällen =)

Började med att åka och äta pizza med Pär och hans kompisar.
Kul och gott! =) Haha, det roligaste var när vi pratade om par som
bråkar på fyllan. (vet inte hur vi kom in på det?!) Men iaf. Erik sa nått
som var så jävla kul.
"Ja, det är ju nästan helt säkert att man kommer börja bråka när båda
ser ut såhär (åsså gör man en min som visar att man är helt borta)
Då börjar man ju bråka för ingenting, typ "Varför tog du ett högersteg nu för???""
hahahahahah :D Det lät mycket roligare "live" :P

Sedan åkte jag och Pär hem och gjorde oss iordning. Sedan gick vi
till Erik. Även där var det kul..
Therese och Andreas kom efter ett tag. Trodde aldrig Therese skulle gå
på bergegårn. Men men, det var trevligt och hon bjöd på mycket gott dricka :D
Tack tack!
även Linda och Micke kom. Jag, Therese och Linda satt och tjattrade om allt
och inget. Och vi bestämde oss för att sno våra karlars skotrar och åka en
sväng. haha. jag tror nog aldrig det blir av. Men det är ju kul att planera för stunden =)

Åkte iväg till Bergegårn. Och den första person jag möts av (nästan) är Anja. (min mentor)
haha :D Gud vad förvånad jag blev! Först trodde jag det var hennes syster. Men
näe, det var hon. "Vad gör du här?" haha :) Men jag tror inte jag sa/gjorde något
som jag får skämmas för när skolan börjar igen. haha =)

Sen kommer Bittan "NATHALIE!! Dom är HÄR! Här är dom! DÄr borta!" åsså
drar hon med mig till mamma, Patrik och Therese. hahaha :D
Blev även inknuffad på toa med mamma och therese. haha. Rena rama släktträffen.
Fick även en dans med Freddan. :P Men resten av kvällen dansade jag och Pär.
Och jag tycker vi var väldigt bra denna kväll, haha. Ramlade inte runt lika mycket
som vi brukar. Vi blir bättre och bättre. Det är så kul! Synd bara att det blev bastu
på dansgolvet.

Patrik var ju också där, tror inte jag träffat han sen Jul. =/ Så det var roligt. Han är
ju så rolig :) Speciellt när han är full.

Sedan åkte vi hem med Ingela, mamma och pappa.
Jag var ju inte trött när jag kom hem. Så datorn blev mitt mål. fan, datorer borde
ha alkolås! :P
Aja.. =) Jag tycker det var en rolig kväll iaf =)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Therese

nee jag går inte dit heller just för att det är så värdelöst där. och det spelar ingen roll om det är folk man känner för dom blir lika galna och sjuka när dom är där... det är ngt med det där stället alltså... en riktig jävla fyllegård. men ni får väl gå dit hur mkt ni vill, om ni har kul där så är det väl bra...

2009-03-02 @ 11:06:54
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

och ja precis i stan finns det äckel med, men dom känner man inte och man vet inte hur dom är annars, i gnarp är "vanliga" personer som man vet hur dom är annars äckel, och det går inte att komma ifrån dom.

2009-03-02 @ 11:14:39
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Ja, men det är ju kul att träffa nya folk =)

Hahaha! Alkolås på datan X)

2009-03-02 @ 11:35:17
Postat av: Nathalie

Therese: Jag tycker det är precis likadant som på krogen. bara att det är lite mindre här. och bättre musik! :)



Simone: Ja, men det är fortfarande samma "äckeln" :P Ja, hade skrivit ett inlägg när jag kom hem. Men som tur var vaknade jag tidigt och kunde ta bort det innan nån hann läsa (hoppas jag) haha =)

2009-03-02 @ 13:11:54
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

men varför tog du bort det då?

2009-03-02 @ 13:28:55
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

vad hade du skrivit??? :P

2009-03-02 @ 13:29:12
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, jag komme inte ihåg. men typ att vi nyss kommit hem från bergegårn och skit :P

2009-03-02 @ 13:39:58
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag hann läsa det och det var ju inte farligt alls! Funerade faktiskt på varför du tog bort det :P

2009-03-02 @ 19:10:34
URL: http://mialundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0