BUSIG

Det vart inte att vi beställde nå glasögon idag. Hittade inte receptet.
Men mamma ringde till optikern och frågade om hon hade kvar det
sen jag  var där. Men hon var inte där, men dom skulle skicka det om
det fanns. Annars tror jag att dom skulle ringa?!
Om dom inte har kvar det måste jag ju göra en ny synundersökning,
och det vill jag inte!! Jag vill verkligen inte.. Känns som jag kommer bli
blind snart.

Myste med kattungarna iaf. Och Zipper var så himla busig hela tiden! =)
Sen sitter han och piper (eller det kommer inget ljud så han sitter bara och

gapar) hela tiden?! Vet inte vad det är med han. Fast jag tror att det är för

att han inte vill sitta instängd i den där lådan, han försöker klättra ut hela tiden.

haha =) Så söt!
Efter ett tag vaknade Maja till liv också, hon och Zipper busade jättemycket.

Zipper riktigt hoppade på henne! haha. Åhh, dom har blivit så stor nu! =)

Den gråvita låg mest och tuttade denna gång. Såg även ut som att hans ögon

blivit infekterade. Dock hade ingen av deras ögon klibbat igen =) Så det är

väl på bättringsvägen.
Glömde dock kameran =/


Sedan åkte jag och mamma och handlade. Känns som jag köpte mycket jag
aldrig köpt förut idag. Frukt och grönt, och Philladelfia (??)ost. Det ser så gott
ut på reklamen. Men sist jag smakade det så var det inte så gott. Men nu köpte
jag med smak, så jag ska prova på några kex senare.

Idag ska jag göra ädelostfyllda kycklingfilér m. ris. Undra om det är gott?! =)

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0