CHOKLADBOLLAR

Gud vad jag fick lust att baka chokladbollar! :D
Det har jag inte gjort på evigheter. Men det är ju så gott.
Det kan man mumsa på till Let's Dance.
Fast just nu känns det inte som jag vill ha nå, är fortfarande
proppmätt sen pizzan.
Men jag ska göra bara för att göra! haha =) Ska se om vi har
allt hemma. Det är smöret jag är osäker på..

Kommer ihåg när jag och Mia gjorde chokladbollar förut.
Det tog längre tid att göra dom än att äta upp dom! haha :D
Fan va vi svulla då! Jämt när vi var med varann så måsta vi ha
chips och dipp! Helst en varsin dipp också! :P
Ojoj, Tjockisar =)



Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Mia

HAHA! Fan vad vi åt alltså. En hel tallrik med klibbiga chokladbollar, en chipspåse, två dipper och fanta. Det var kvällsmaten" ;)

2009-03-06 @ 22:25:10
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha! Ja, jävla fetton! Fy faan att vi kunde äta så mycket utan att få dåligt samvete. Kommer du ihåg när vi gick på Q8 då? Och handlade en hel påse med smågodis, kakor, chips och dricka? :P

2009-03-06 @ 22:39:09
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0