DAMN IT!

Fan, det var tre katter. =/
Jag som vart så glad när det bara var två. Då slipper vi döda nån.
För då kan Therese ta båda två! =P
Men nu är det tre. och jag tror inte hon vill ha tre katter.
Så jag har hört mig för lite nu. Dom ska höra av sig. Hoppas
på det bästa! =) Kanske blir fight om dom i slutändan. Om Therese
vill ha två dvs. :)

Jag sa ju att jag inte skulle åka och kolla på dom om det vart många.
Ifall vi måsta döda nån. Men jag kan inte hålla mig =) Jag ska åka ner
i morron innan vi åker till stan.

Jag vill nog faktiskt inte ha nån här i lägenheten. Visst i början skulle
man tycka det var roligt och mysigt. Men sen när den börjar skita och
pissa inne tycker man nog inte om den katten lika mycket.
Och det kommer lukta fan av lådan (eftersom katten inte kan gå ut här)
och det vill jag inte..
Vi får vänta tills vi flyttar härifrån helt enkelt =)

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Simone

Vem mer vill ha en kisse?

=)

2009-03-10 @ 12:03:08
Postat av: Nathalie

Jag frågade Denise =)

2009-03-10 @ 18:28:21
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0