DOCTORS

Är det nån mer än jag som kollar på "Doctors" på 4:an?
Kommer inte ihåg vilken tid det är. Men Fem, halv sex kanske?

Jag tycker iaf. att det är ett bra program. Man lär sig saker av det =)
Dom pratar ofta om saker som kan göra en steril. Eller som gör
att det blir svårare att få barn. Oftast för killar är det saker. Och jag
väntar inte en sekund innan jag berättar allt detta för Pär :D haha =P
Det är inte bra att ha datorn i knät (vilket han oftast har) och det är
inte bra att ha värme på sätet i bilen.
Så antagligen är det inte bra att bli för varm, alltså :P

Min värsta mardröm skulle vara att inte kunna få barn. Då skulle jag
gå under. Fan va hemskt..

Men man lär sig mycket annat också :) Intressant program, roligt
också =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0