DRÖM

I natt drömde jag att jag skulle visa Sara kattungarna =)
Men när vi kom dit så var dom borta. Och Månsan hade
lämnat en lapp. Hahahahahahaha! :D (för er som inte vet
så är månsan en katt :P)
Det stog typ att hon hade gömt dom för hon ville inte att
det skulle vara så mycket folk kring dom.
Så vi började leta efterdom. Therese kom och hjälpte till också..

Då slog jag upp detta i min bok.
"Leta":
Drömmar där du letar efter något betyder inte alltid att du faktiskt
vill finna det du söker! Drömmens ego kanske vet vad det är du
letar efter och var det finns, men fruktar konsekvenserna av att
hitta det och finner därför undanflykter för att börja söka.

Okej. Varför skulle jag inte vilja hitta dom?? :P


Kommentarer
Postat av: Simone

Du kanske inte vill ge bort dom, utan ha dom själv? =)

2009-03-12 @ 10:20:04
Postat av: Nathalie

Haha, ja! Smart! =)

2009-03-12 @ 13:08:51
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0