DRÖMMAR

I natt har det hänt mycket i mitt huvud :P
Först drömde jag något om att jag var med i Grey's Anatomy.
Jag var nån av dom, men jag kommer inte ihåg vem. Aja,
vi opererade eller nått?! Kommer inte ihåg..

Sedan drömde jag att jag skulle hälsa på Mia i USA =) Först skulle jag
parkera Pärs bil (som för övrigt var min drömbil) Så jag åker och gör det.
Men när jag ska stanna så går det inte! Den fortsätter rulla mot bilen som
står mittemot!! Och stannar i sista sekund. Så jag drar åt handbromsen
och kliver ut. Då börjar den rulla bakåt ist. Det går inte att få den att stå still!!
Men på nått vis lyckas jag.
Sedan skulle jag hämta nån sparkcykel till Pär?! :P Han kommer och jag
ger han den.
Pär: Fan vilken klen! Vad har dom gjort?? Aja.. Jag ska åka dit snart jag..
(kommer inte ihåg vart han skulle åka)
Jag: Okej. Men jag åker till USA snart jag med, så du vet.
haha, glömt att berätta att jag ska till USA ??

Ja, det var konstigt iaf. :P

Denna vet jag inte riktigt vad jag ska slå upp på, så ni får ingen förklaring =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0