FREDAG

Nu snart (eller om en och en halv timme) ska vi åka till Britta och
äta middag. Jag är så hungrig så det spelar nog ingen roll vad som
serveras, jag äter! haha =)
Men det gör jag ändå, man vill ju inte vara otrevlig. Aja.
Hade tänkt städa och tvätta också. Men tvätta är ju ingen ide att göra,
det hinner jag inte innan vi ska dit. Men städa lite kan jag göra.
Sedan ska jag göra tårtan när vi kommer hem.
Får väl bli en bit till frukost i morrn bitti kanske =)

Tror Pär ska få sina presenter ikväll faktiskt :) I morron blir det ju inte så
mycket hemma. Ska angla.
Dock ska Pär åka dit till kl. sex. Och fixa donen (heter det så? :P) och så.
Sedan ska jag åka med Simone kl. 9 =)

Hoppas det blir finväder. På tv4vadret.se så står det att det ska vara skapligt
iaf. Sol och moln. Men på ST's sida står det att det bara ska bli moln.
Hoppas på sol!!
Jag skulle vilja försöka dra upp en fisk jag med! haha :D Om det nu blir nå fisk.
Jag måste ju träna inför långfredan! haha =)
Bara dom inte blir sur om jag tappar den :D
Vi får se!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0