FYRHJULING

När Pär kom hem i lördags så tog han av sig skorna och jag möts
av det roligaste jag sett på länge. haha. På fötterna har han
två Icapåsar fastknutna på skorna. hahaha =) Tydligen var skorna
blöta.

Sedan sa han att vi skulle hitta på nått, han tänkte att vi skulle åka
skoter. Men den hade gått sönder på vägen hem. Så det blev fyrhjuling
ist.
"Men du får köra. Gå och hämta den du.."
"..ehh.. va?"
haha.. Inte kan väl jag det. Joodå. Jaha, gick dit och sliter i dörrarna som
är nästintill omöjlig att få upp utan våld. Plockar undan saker som står
framför hjulingen. Sätter mig på och vrider om nyckeln. Helt död!
Jaha, men det kanske inte syns nått förrens man startat den på riktigt
tänkte jag (alltså hela "skärmen" var svart) Försöker starta men helt död.
Va fan? Kan jag inte ens starta fyrhjulingen tänker jag?!
Så jag får gå upp igen och hämta Pär. Men det var inte jag som gjorde fel.
den var helt död.. (är det jag? Bilen min var ju helt död en dag förut också?! :P)
Så jag fick åka och hämta bilen så startade vi den med startkablar.
Efter MÅNGA om och men så höll den sig igång. Och jag lyckades backa
ifrån garaget utan att få kärringstopp! JEEJ! :D haha
jag får Jämt kärringstopp där. jag vet inte varför :)

Sedan var det meningen att jag skulle köra. Pär skulle lära mig sa han =)
Så jag krånglade med glasögonen innanför dom andra glasögonen (fattar ni)
Aja, det gick ju.. Men krångligt var det, det jobbigaste var att få själva bågarna bakom
öronen..
Men micke och Linda skulle också med och då tycker jag det var bättre att Pär
körde =) Annars skulle vi ju hamna mil efter, haha =)
Men jag körde dit iaf. Och precis då började det snöa, det gjorde ont i ansiktet,
det var hård snö... Sen känns det som man kör mycket fortare än vad man gör :P

Vi åkte iaf. ner till sörfjärn och satte oss där och pratade ett tag. Eller dom mest.
Haha. Jag hatar när folk pratar om saker/personer jag inte har en aning om vad
det är/ vem det är?! haha =) Men det var kul ändå!

Sedan åkte vi hem. Vi åt toast med skagenröra och lax. Sedan somnade Pär
vid sex halv sju. Förstår jag, måste nog ha varit väldigt trött!
Jag därimot kunde inte somna! Jag försökte och försökte men näe..
VId tio, elva kanske jag slocknade!

Det var det!

Kommentarer
Postat av: Therese

ja jag vet, eller när dom pratar om nåt alla varit med på utan en själv, då bha jaha!? kul :)

2009-03-09 @ 10:37:47
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha, ja precis. Men det är ju kul att lyssna på också.. haha =)

2009-03-09 @ 16:20:09
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0