GE MIG SÖMN

Lördagen började med en spontan resa in till stan. Pär ville ha en ny
jacka. Och jag hatar att han jämt har sån tur! Hittar jämt det han ska ha på
en gång. Men denna gång var fan värst! :P
Vi åkte till Birsta, och den första affärn vi går in i hittar han en jacka i, inte nog
med det. Utan den första jackan han provar sitter som gjutet! Ja, det gick ju
snabbt! haha. Den var skitfin! En skinnjacka, mörk,mörk brun. Jag tycker han
passade skitbra i den =) Så snygg!
Jag vart faktiskt avundsjuk, jag vill också ha en skinnjacka.. :P

Sedan åkte vi hem, Peter stog här och väntade på att bli insläppt :) Sedan gjorde
jag mat. Tacos/enchilladas.
Sen blev det Wii för hela slanten. Vi bowlade, och jag förlorade, igen!! Fan! :P
Dom skulle även prova på Guitar Hero, vilket inte gick så bra. Jag kännde mig
duktigare än nån på det för första gången faktsikt :D haha.
Efter många om och men så kom Micke, Linda och Eddie också. Grabbarna spelade
ännu mer wii. Linda bjöd på vin.
Sedan knallade vi vidare till Bergegårn. Lite folk tycker jag det var, jag som tycker det
jämt brukar vara packat där. Men vi kom dit rätt sent så det blev ingen lång vistelse.
Jag och Pär tog några sväng om på dansgolvet.
Efterfesten ägde rum hos Tommy. Patriks gamla hus.. Usch, dom har förstört det! haha.
Näe, det har dom inte. Men teven ska stå där den ska stå, inte som dom har!! hahaha.
Bara för att jag är van att Patrik bor där.
Sedan blev jag tröttare och tröttare och ville hem! Men Pär ville inte.. Och vi hade bara en
nyckel med oss så vi måste ju slå följe hem, plus att jag inte vågar gå själv i mörkret! haha.
Men vi kom hem tillslut iaf. typ vid 5 !! Eller egentligen 6 då, eftersom klockan skulle fram
en timme. Pär somnade på golvet, som vanligt :P
Jag var hungig och hade sparat tacos sen middagen. Men man ska ju inte äta fyllemat, då
mår man bara dåligare dan efter. Men jag kunde inte hålla mig! :P
Stoppade om Pär med ett täcke, så han inte skulle frysa, sedan la jag mig också. Hävde på
vänner, men tror inte jag hann se nått..

Nästa dag vaknar vi klockan tio (elva). fem timmars sömn alltså. Trött, trött, trött.. Gjorde en
pizza. Sedan ville Pär att vi skulle göra egen pizzasallad. Så vi åkte på ica och fixade grejer till det.
Sen hyrde vi nån dålig film också. Alltså alla filmer nu förtiden ser bara ut som att dom
har försökt kopiera sagan om ringen!?!
Jag somnade till lite mitt på dagen, men var lika trött när jag vaknade.
Linus kom och hälsade på en sväng, han hade tråkigt själv i lägenheten sa han.
Sedan var det dags för Wipeout, till det knaprade vi på lite varma mackor, guud så gott!
Första delen av programmet satt jag och gapskrattade till jag började grina! hahaha :D
Jag tror det var för att jag var så trött! Men även för att det var kul, dom som komenterar är
ju roligast! haha :D

Det var min helg det!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Therese

men åh nu missade jag det igen! wipe out alltså! suck

2009-03-30 @ 09:22:52
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

haha, du får ställa alarm =)

2009-03-30 @ 16:27:26
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Linda

Hehe.. Hade du roligt på Bergegården då?

Såg så roligt ut när Per drog ut dig på dansgolvet å dansa med dig... var sååå sött! :D :D

2009-03-31 @ 09:50:52
URL: http://lindawik.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Njao, sådär =)

Japp, vi dansar alltid på pubkvällarna =) Skitroligt ju!

2009-03-31 @ 16:24:17
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Mia

Vilken film menar du?

2009-04-01 @ 13:53:26
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jag kommer inte ihåg vad den hette?! "In the name of the king" eller nått sånt :P

2009-04-01 @ 15:35:09
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0