GLASÖGON

När jag fyller år så ska jag få nya glasögon =) Och jag funderar på sånnhär.
Jag har alltid velat haft sånna, men vet inte riktigt om jag passar i dom.
Mina är ju så tråkiga. Utan bågar har jag ju nu.
Men jag lär ju åka och prova innan vi köper. Eller låna hem, tror man får
låna hem 4 par eller nå.
Vill även ha solglasögon med styrka. När man kör bil och det är soligt vill
man ju gärna ha solglasögon. Men det kan ju inte jag eftersom jag måste
ha dom nedrans glasögonen (eller egentligen inte).
Jag trodde dom skulle vara skitdyr. Men Linda hade köpt sånna och dom hade
kostat ca. 1500. VAA? :) Det var ju inte mycket alls. Mina glasögon som jag har
nu kostade ca. tre- fyratusen.
Så vi ska kolla om det finns nå ställen där det är 2 för 1 :D


Men vad tror ni, skulle jag passa i sånna här?

Kommentarer
Postat av: Therese

ja sånna är snygga! men kunde man inte prova olika par med en bild på sig själv?

2009-03-04 @ 17:24:16
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jo, men bara på en sida. Och där fanns det inga fina åsså ser det så konstigt ut tycker jag.

2009-03-04 @ 17:55:29
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Ja, men det beror väl på vilket glas/styrka man behöver = hur dyr de är. Haha, kan du inte köpa sånnadär "clip on" glas som solglasögon då? XD Haha, så fuuult!! Men de där glasögonen var snyyyygg =)

2009-03-05 @ 12:06:49
Postat av: Nathalie

Ja, men jag tror inte det skiljer tusenlappar? eller? HAHA! Nejnej! Det sa mamma också, på allvar! hahaha. Sånna vill jag inte ha :)

2009-03-05 @ 13:32:44
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0