GOMAT

Näe, nu tror jag att jag ska ta mig en macka eller två och
slöa framför teven en sväng, innan jag ska börja med
maten.

Idag blir det gomat. Fläskfilé i ugn m. champinjonssås.
Skiva fläskfilén och stek den lite sedan ner i en form och
på med sås och grejs =) Till tror jag vi äter klyftpotatis.

För övrigt så fick jag en liten panikattack igen idag :P Denna
gång började jag tänka på att grilla. Och när Pär grillar så
är lågorna väldigt höga. Då började jag tänka "tänk om det skulle
ta eld i huset". Då vart det så att det liksom suger i magen och
hjärtat börja slå fortare och fortare. Sen började jag tänka på
den jävla båten igen. Jag är livrädd för att åka båt, egentligen.
Om den inte går i samma takt som moffans! =)
Det jag är mest rädd för då är att vi ska köra på nånting så man
flyger ur båten och får propellern i sig eller att man ramlar av
rätt i stenar och grejs.

I sommras så skulle jag och Pär åka ut till några öar (kommer inte
ihåg vad dom heter nu) och kolla på hans systers sommarstuga.
Och då var det vindstilla. Havet var alldeles blankt.
Så.. nu kan jag vara lugn tänkte jag. Mitt ute på havet och inga vågor.
Men så helt plötsligt ser vi en stor jävla sten mitt ute i havet!!!
Och det var inte så djup till den stenen heller. Så resten av resan
satt jag ju och var orolig igen. Och kollade efter stenar..
Näe.. Jag litar inte på havet :P

Ja, nu vart det massa annat skrivet! Men men.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Simone

Åå, go' mat! =) Hahaha! Moffans båt X)

2009-03-11 @ 15:29:12
Postat av: Nathalie

haha :D

2009-03-11 @ 15:41:43
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: karoline

svar: precis det lovade jag mig också! det höll i tre veckor ungefär, haha!

2009-03-11 @ 18:48:22
URL: http://karoliner.devote.se
Postat av: Nathalie

Karoline: haha, ja. vet inte ens om det höll så länge för mig! haha :D

2009-03-11 @ 19:06:16
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0