GOOD MORNING!

Idag står det still i huvet på mig. Har ingenting att skriva.
Så det blir nog tomt här idag..

Jag ska iaf. tvätta och städa idag. Och sy klart PA'n.

Provade även flingorna jag köpte, förut idag. K Special med
mörk choklad och jordgubbar. Inte en sån höjdare.
Flingorna är sockrade. Det tycker jag inte om. Som dom där
tigerflingorna, kommer inte ihåg vad dom heter "GREEEAAT!" =)
Näe, jag tycker inte om när det är socker på, då blir det för sött!

Idag blir det hemmagjordpizza =) Med köpt botten, haha =) Men jag
som ätit upp all skinka. Det finns bara 2 bitar kvar.
Fast det finns en till förpackning som går ut 15 mars tror jag. Men
jag är kräsen med skinka och korv. Har förpackningen legat orörd
och öppen i några dagar så kan jag inte äta den. Det känns som den
blivit gammal då :P

Aja, ni ser ju, jag har ingenting att skriva om. Så det blir bara tråk..

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Therese

Frosties! Väcker tigern i dig! Dada... ja det var sången ;)

2009-03-06 @ 09:17:21
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

haha =)

2009-03-06 @ 10:25:29
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0