HEMMA ELLER INTE ?

Sitter och funderar på om jag ska vara hemma idag eller inte.
Jag mår inge bra. Halsen gör så inihelvete ont! Huvet värker,
öronen gör ont.
Pär tyckte jag var varm i morse igen också =/ Har inte kollar om
jag har feber. Har iaf. legat och svettats hela natten. Usch, och näsan
har varit helt igentäppt! Tror det resulterade i snarkning för jag har
fått ett antal tillputtningar i natt. haha :D
aja.. Sen när man ska försöka få ut den där jävla slembollen och
man står och harklar och har sig, usch, jag hatar det. Jag håller på
spy för det känns så äckligt! Så det blir det inte bättre av..

Ja, så mår jag. Stanna hemma då, tänker ni kanske.
Men jag vill inte missa nånting. Har Arbetsmiljö och säkerhet idag och
den lektionen gillar jag faktiskt! Och jag vill inte missa nått av den.
Sen är det bara form kvar efter det, där är jag inte orolig över att missa nått.
Men det är första lektionen som svider..


Skulle vara skönt med en sjukdag också faktiskt. Bara göra ingenting.
Ligga och kolla på film under täcket hela dagen och bara tycka synd om sig
själv. Jag kommer inte ihåg sist jag var hemma och var sjuk.
Jag tror inte jag varit hemma och varit sjuk en hel dag i gymnasiet. Tror sist
jag var allvarligt sjuk var i nian, när jag hade halsfluss.
Sen tror jag faktiskt att jag pallrat mig till skolan endå, även om jag varit sjuk.
Men man får väl se om jag lyckas göra "ingenting", det jag är bäst på. haha.
Men det är så mycket att göra här hemma. Måste verkligen, verkligen tvätta.
Disken står på hög. Ja, dagen efter bakisdagen. Så ser det ut :P

Ja.. Det lutar åt en hemmadag. Vill inte att halsen ska bli värre. Och värre kommer
den nog att bli om jag går ut, om man kollar på vädret. Eftersom det snöar.
Jävla skit, jag vill inte ha nå mer snö!

Pär köpte halstabletter på apoteket förut när han hade ont i halsen och dom
verkade funka bra. Men han hade dom i lastbilen. Så han skulle ta med dom
hem idag. Får hoppas det blir bättre av dom.

Nu ska jag kolla om jag har feber.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Elina

sjuk stackarn`? bra att du va hemma å vila upp dig då. inte för att du vet hur man gör :P när man är hemma å är sjuk ska man TA DET LUGNT, okej? hoppas du friskar på dig,inge kul alls att va sjuk.puss puss

2009-03-23 @ 14:45:44
URL: http://elinabrandtskott.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha, ja det är bättre nu. Tror det är på morron det är som värst. Men jag kommer i morron! Det gör väl du med hoppas jag?! Vill ju höra det du skulle berätta! =) PUSS!

2009-03-23 @ 15:05:58
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Elina

ja det är alltid värst då. man känner sig riktigt eländig. får se hur det blir.har en jävla dålig tid nu. men vi få la se.puss puss

2009-03-23 @ 16:17:50
URL: http://elinabrandtskott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0