HEMMAKVÄLL

Igår blev det som sagt gomat med Tacos/Enchilladas.
Peter kom hit också, och han och Pär drack öl. Dom skulle
vidare sedan.
Men vi kollade iaf. på melodifestivalen eftersom femman fått fnatt
och visade program som skulle ha varit 18.45 kl. 20.00. Jag vet inte
varför det var så?!
Iaf. när vinnarlåten spelades (då man inte visste vem som vann) så sa
Pär. "Den där kommer säkert att vinna den." Jag kommer fort med svar
"Nääe! Det tror inte jag.."
Men tji fick jag! :P Han har alltid rätt!
Kanske inte den bästa låten men jag är bara så jävla glad att Caroline inte
vann!!
Jag vart lite fundersam när "favoriterna" (EMD, Måns, Alcazar, Sarah) fick så
låga poäng av tv-tittarna. Men det bästa var ju Måns min när han fick sina
poäng! hahaha. Så besviken och verkligen såg ut som att han trodde att han
skulle vinna! In your face! :P
Jag hade inte riktigt någon favorit faktiskt.. Ingen låt som var skitbra tycker jag.
Men vinnarlåten gillade jag refrängen på :) Älskar opera! Det var ju en tjej och en
kille med förut nångång också som sjöng opera. Dom gillade jag också.
Men jag gillade inte verserna när hon sjöng mörkt. Där lät det bara fult..
Hoppas det går bra för henne iaf!



Aja, Pär bestämde sig för att stanna hemma, medans Peter gick vidare.
Sedan vart det sängen!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Simone

Mä! Sluta vara dum med Måns! ;)

2009-03-15 @ 12:52:39
Postat av: Nathalie

hahaha :D

2009-03-15 @ 13:32:37
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: karoline

svar: jaj ag är så nöjd! tack! :D





hade caroline vunnit hade jag seriöst gråtit! lika den grekiska låten, vi är för tusan svenskar och ska INTE framföra en låt när ingen av oss fattar vad hon sjunger ens :P

2009-03-15 @ 16:18:56
URL: http://karoliner.devote.se
Postat av: Therese

"mäh ett inlägg idag bara, vad snålt" ;)

2009-03-15 @ 19:02:30
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Karoline: Ja, jag med! :P Gillade inte henne.

Therese: haha, ja :P

2009-03-16 @ 06:28:04
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0