HOME

Ja, det vart en kort skoldag idag :P
Åkte in till matten, utan Karro..
Fick då bekräftat att vi inte hade nån svenska. Åhh..
Så då var det tre och en halv timme kvar tills Samhällen
började. Jag gick och kollade i hans arbetsrum om han var
där/skulle fråga om han var där. Och då ser jag han. FAN.
Men vet ni, Jag orkade faktiskt inte sitta där i 3 och en halv timme
och vänta, speciellt inte själv!!
Det tror jag faktiskt ingen gör..
Dock har jag skuldkänslor.. =/ Men vad ska jag göra? Jag kan inte
sitta där och döa så länge.

Så nu ska jag städa lägenheten skiiinande ren, haha. För att få bort
lite skuldkänslor.
Sedan har jag redan skickat iväg ett mail, angående PA'n. Duktig! =)
Sen får vi se om jag pluggar lite efter att jag städat =)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0