IDAG KOM DOM!

Ja, idag skulle mamma komma så jag fick prova överdelen
av klänningen igen, och med sig hade hon glasögonen! :D
Dom kom redan idag, det kallar jag snabb leverans. Vi beställde
ju dom igår =)

Jag tar iaf. dom smala pilotisarna till solbrillor och sedan står det
mellan två av dom andra. Alla såg nästan likadana ut, men endå! haha =)
Så ni ska få hjälpa mig!

                             



(Ni får ursäkta bilderna, men jag har bara mobilkameran här
och "orkade" inte se bra ut på bilderna, haha)
Dom första bågarna finns med både orange och transparetn.
Det är orange jag beställde hem, men väljer jag dom tror jag nog
jag tar dom på nedre bilden.

Så, vad tycker ni ?

Kommentarer
Postat av: Simone

Ja, de längst ner tycker jag var snyggast =)

2009-03-24 @ 17:34:07
Postat av: Emmy

jag tycker du passa bäst i dom till höger :)

2009-03-24 @ 17:35:31
Postat av: Nathalie

Simone: Ja, det lutar åt dom faktiskt =)

Emmy: Okej, men jag tror inte det blir dom, faktiskt :P Det var så tjocka "sidor" på dom :)

2009-03-24 @ 17:53:00
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Ja, det var det jag tänkte på, är det inte irriterande med "tjocka sidor" på glasögonen?

2009-03-24 @ 18:23:39
Postat av: Therese

vadå transparenta? är dom inte svart? jag tycker dom till höger! mkt snyggare med tjocka sidor tkr jag, lite roligare! :) dom såg snyggare ut på oxå, inte för att det var sån stor skillnad på dom, men jag tycker dom var snyggast! :) varför knäppte du ingen bild på pilotisarna? :) men då kan jag komma till dig imorrn så kan jag prova dom, och så kan vi prova frisyren kanske? :)

2009-03-24 @ 18:47:05
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Simone: Ja, det såg inte så bra ut från sidan tycker jag =)

Therese: Jo, dom är svart, men det där orangea är "Transparent" typ grått ser det ut som =)

Ja, men jag vet inte! jag har beslutsångest! Dom såg inge bra ut från sidan.. =/

Ja, eller skulle vi inte komma och fika? =)

2009-03-24 @ 19:13:03
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0