KAFFE OCH BULLAR

Igår åkte vi och fikade hos Therese och Andreas. Lite tidigare än
planerat dock, så hon hade inte hunnit göra nån paj =) Men bullar
bjöds det på och det går minst lika bra. =)
Sedan åkte grabbarna iväg på nått möte och vi satt och pratade skit.
Kollade på alla filmer hon filmade när vi var ner och kollade på kisserna.
Och bilderna hon knäppte när hon var ner. Och dom är ju så söt så jag
döör! :) Så idag ska jag åka och hälsa på dom, även Therese skulle med.
Det kan inte finnas nå sötare än kattungar?!?! =)

I natt har inte Pär puttat till mig en enda gång. Tror jag iaf, om jag inte
varit för trött för att komma ihåg det :P Så det måste antingen betyda att
jag slutat snarka, eller att Pär är så utmattad sen dom andra nätterna
så han sov som en stock! :P Jag tror på det först nämda =)

Måste få handla det viktigaste idag med, "blink, blink till mamma" :P
Toapappret är inne på sista rullen, bröd har vi ej. Smöret är snart slut,
mjölk? nej.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0