KILL ME

Natten och morronen är verkligen värst! I natt vaknade jag
av att näsan var igentäppt. Jag hatar det! Jag kan inte sova!
Jag hatar att andas med munnen, speciellt när man har ont
i halsen. För då när man vaknar är man helt torr i munnen och
ska försöka svälja, mm, härligt ont gör det då.
Så jag fick kliva upp och leta reda på nässprayen. Och jag som
är otålig tar tre sprut, eftersom det inte hände nått efter två. Men
sen börjar det ju svida som fan ist. Men hellre det än att inte kunna
andas.
Nu känner jag mig hes. Men det är nog bara nu på morron.
Skulle gärna vara hemma idag också. Men vi har bara en lektion.
Så jag ska pallra mig iväg på den. Funderar på att ta 8bussen ist.
för nio bussen. Orkar inte från kvantum. Får väl sätta mig och
plugga eller nå då..
Det blir nog bättre sedan mitt på dan. Men det som tar emot är att
det var 9 minusgrader när jag klev upp.

Jag har iaf. halstabletterna nu, Pär tog med dom hem igår. Så en
sån har jag tagit iaf =) Men man får ju bara ta 3 per dag.

Det vart lite vitlöksbröd kvar igår efter middagen, tror jag ska äta det
nu, om det inte är allt för hårt :) Vitlök är ju bra!
Sen ska jag nog ta lite C-vitamin. Men jag måste ju äta nått först så man
inte blir helt koko! :D haha. Och spyr, nej. Det riskerar jag inte.
Nån Pär jobbade med hade ju tagit c-vitamin på morron innan han ätit
nått och han vart helt yr och började spy. Det vart som en chock för kroppen
tror jag.
Det vill jag inte ska hända..

AJa!

God morgon!

Kommentarer
Postat av: Sara

Uscha krya på dig! Jag har också tagit tabletter som man ska ta till mat utan mat. Illamående är bara förnamnet! Man ska vara noga med att läsa på förpackningen för om det står att man ska ta tabletter till mat så är det viktigt att man gör det för annars kan det hända att kroppen inte tar upp dem som den ska göra. Det gäller även tabletter som det står att man ska dricka minst ett halvt glas vatten till, det är också viktigt att man gör! =) (ja, jag har lärt mig i skolan haha!)

2009-03-24 @ 09:10:24
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Tack! Okej, ja, det är nog viktigt att läsa innan man stoppar i sig nått :D Haha, ja, visst är det kul att lära sig något och föra det vidare?! :D

2009-03-24 @ 13:12:12
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

men det är väl ingen idé att börja med vitlök och c-vitamin när man väl har blivit sjuk! Gör som mig och ta en c-vitamin varje dag så håller du dig frisk som mig! ;) (peppar peppar :))

2009-03-24 @ 13:38:12
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jo, det är visst ide :P Man blir fortare friskare kanske?!?! :P

2009-03-24 @ 13:39:37
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

fortare frisk menade jag :P

2009-03-24 @ 13:40:02
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0