LET'S DANCE

Jag älskade att Magnus och Annika (mina favoriter) var
Skönheten och odjuret ikväll :D Det är ju min favoritfilm som jag
skrev om för nån dag sen =)

Men när Elisabet och Niklas stog där tänkte jag att nu äntligen åker
kärringen ut! Men näe, hon klänger sig kvar! Jag fattar inte?? Hon har
inget där att göra. Jag hatar den människan.. Blää!
Inte för att jag gillar Niklas men hellre han än hon. Och jag trodde aldrig
han skulle åka ut. Jag trodde han var en av favoriterna.

Jag tror Laila vinner hela skiten. Fast jag hoppas på Magnus =)

Kommentarer
Postat av: Therese

haha ja jag tänkte på dig när jag såg att dom skulle vara dom :) ja jag fattar inte, och även att hon tror att hon är bättre än alla som åkt ut oxå, haha! "men jag har haft tur att det har funnits några som varit sämre än mig" haha vilken dum jävel, hon har ju varit sämst ända från början... haha

2009-03-06 @ 23:24:10
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag blev fan förbannad, hur kan hon fortfarande vara kvar?? Hon måste ha en jävla massa fans hon eftersom hon knappt får ihop några poäng av juryn, men nästa gång måste hon ju åka tycker jag!!! :P

2009-03-06 @ 23:51:22
URL: http://lisalindbom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Therese: HAHA! Jag vet! HON är ett kylskåp av nån :P



Lisa: Ja! Jag fattar inte heller! Jag fattar inte ens vem som röstar på henne?? Jag har ingen aning om vem hon är :P Ja, om hon inte gör det är det ju nått som är fel för nu är ju det hon mot dom tre favoriterna :)

2009-03-07 @ 09:55:18
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0