LYCKA!

Dagen började med matte. Vi gjorde inte mycket, inget alls faktiskt.
När jag kom till skolan trodde jag allvarligt att jag skulle svimma. Var
så trött, mådde illa ont i huvet.. Näe, usch..
Sedan var det religion, fick kolla på lite småfilmer med intervjuer med
präster och så. Faktiskt lite intressant =)
Efter lunchen hör mina öron något jag gillar "Har vi ingen samhälle idag?"
Jag som sååå gärna vill åka hem "Vaad? har vi ingen samhälle?"
Några gick och kollade i receptionen. Men dom visste ingenting. Så jag och
Karro gick till hans arbetsrum.
- Vet du om Andreas är här idag?
- Näe, han är inte här..
- Inte på hela dan?
- Näe..
WEEHOO! =D Äntligen, han är aldrig sjuk, han och Anja. Dom är aldrig
sjuk. haha =)

Sedan gick jag på stan och fick se att bikinin som jag beställt fanns där
nu. dock i gult, men jag tänkte att jag provar den ändå och kollar om jag
beställde rätt storlek eller inte. Provade andra liknande förut och då hade
jag beställt för stor, trodde jag. Beställde 40, men det var för stort på den
jag provade. Så jag sa åt mamma att byta.
Men nu när jag provade 38 i denna modell så vart ju allt intryckt på nå vis! haha =)
Så jag provade 40 och den tycker jag satt bra =) Och mamma hade inte hunnit
ändra storleken ändå, så det var ju bra =)
Men 40 känns ändå stort på nå vis?! :P Iaf. för mig. haha. Men det får hellre
täcka för mycket än för lite :P (inte menat som att jag tycker att jag är "för smal"
för storlek 40. Utan att jag tyckte det var stort för mina småtuttar, haha)
Och den var skitfin att ha utan band =) Gud vad jag vill ha sommar! Vart även
kär i den gul/vit randiga som fanns där. Så fin. Men jag tar nog blå ändå.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Simone

Ja, men man ska inte kolla på stolekar tycker jag. Jag menar, ska du ha en förliten 38 när 40 sitter bra? I just bikinin. Jag menar, du kanske har 36 på ett linne och 40 på en bikini, allt är ju så olika, speciellt på H&M =)

2009-03-25 @ 14:02:59
Postat av: Nathalie

Jo, men jag menade inte så! :P Jag tyckte bara det var stort till mina småtuttar! haha :D

2009-03-25 @ 14:18:54
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Simone

Hahaha! XD

2009-03-25 @ 15:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0