MÅNDAG

Jag har helt tappat skollusten. Usch.. Är så less på skiten nu.
Kan det vara över ?
Men nu ska jag kämpa in i det sista, försöka iaf. Det är så lite kvar.
Det är bara 3 veckor kvar med skolarbete. TRE VECKOR! Sen är
det några bilddagar sen är det slut! :P Det är ju ingenting.

Men sen blir jag så deprimerad när man tänker på jobb. Om jag får
nå sommarjobb nu då, då kommer jag ju måsta jobba så mycket som
jag får. För att visa att jag vill jobba, liksom. Så det känns som att man
inte kommer att kunna göra nå kul alls i sommar =/
Pär berättade att han och Andreas hade suttit och pratat om att åka till
brämön sommar igen. Fast denna gång skulle vi ta med tält och sova
över där.
Åhh.. Slår vad om att man måste jobba då så man inte kan följa med.
Fast då åkte vi ju på nationaldan. Så åker vi så tidigt så har ju jag inte
ens slutat skolan än =)
Men men, känns som man kommer missa mycket denna sommar.
Slår vad om att det kommer vara den bästa sommaren nånsin och jag
kan inte njuta av den.
Men nångång lär man ju vara ledigt iaf. Varje dag kan man ju inte jobba..

Kan jag inte få ett jobb som tillåter att jag får jobba när jag vill!? haha =)

Aja, det löser sig.. Förhoppningsvis. Kanske inte ens får nå sommarjobb heller?!

Kommentarer
Postat av: Therese

welcome to my wolrd! att jobba jämt när det händer saker och vara ledig när alla andra jobbar! ja men vi får väl se till att åka nångång när alla kan vara med då! och det är ju inte ens säkert att det blir så varmt nu i början av sommarn i år igen.. :S

2009-03-30 @ 09:19:50
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Näe, precis.. Men då kommer det bli så att om du är ledig jobbar jag, eller är jag ledig jobbar du osv osv osv :P

2009-03-30 @ 16:26:44
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Mia

Har du varit och sökt jobb och så eller?

2009-04-01 @ 13:49:57
URL: http://mialundholm.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, på ett ställe! :P haha. Men ska höra på fler.

2009-04-01 @ 15:34:03
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0