MÅNDAG

Igår natt när jag vaknade kunde jag inte riktigt bestämma mig för
om det var måndag nästa dag eller om det var söndag.
Men efter ett tag insåg jag att det var söndag, skönt! =)
Men idag är det måndag.

Jag måste sitta och vänta en timme på skolan.. Börjar elva
men går ju bara en buss in till tio. Aja..
Sedan läre vi prata med vaktmästarn idag också! Måste!
Det är inte långt kvar tills vi ska visa upp vårat projektarbete!
Och än är det mycket kvar att göra..

Jag vill åka ner och kolla på kissungarna igen också =) dom har
nog blivit mycket större sen sist jag såg dom. Mamma sa att dom
blev större för varje dag.
Ska åka ner nån dag i veckan, och samtidigt kolla hur det går för
min balklänning.

För övrig drömde jag att jag hade balen i natt. Men håret var inte allt som
jag skulle ha det. Lockade det bara =/ Och vi knäppte inga kort heller..
Usch! Varför drömmer man jämt att allt ska gå dåligt??

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Therese

nja jag såg inte sån stor skillnad på dom. vi var ner i fredas och kollade... men liite kanske :) jag längtar tills dom har börjat lärt sig gå :) hah!

2009-03-16 @ 09:43:57
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jaa, och när dom öppnar ögonen =)

2009-03-16 @ 16:22:39
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0