MELODIFESTIVALEN

I lördags när jag inte kunde somna så bläddrade jag genom
kanalerna och kom till ettan och melodifestivalen.
Och jag måste erkänna att det är en bit i Caroline af Ugglas låt
som jag gillar! haha. "Meeed eeen aaannaaaan kvinna"
Sen blir den dålig igen. haha. Men jag förstår inte hur hon kunde
gå vidare! Åhh.. Fan om hon vinner! Då kommer jag verkligen skämmas
för sverige.

Och Lili och Sussie. Herregud.. Två gammelkärringar som dansar runt
med världens smink och tror att dom är ung. Näe, det gillade jag inte.

Och Star Pilots - higher. Känner ni inte igen den låten??
Lyssna på refrängerna :)

 


Kommentarer
Postat av: Therese

JA vem fan röstar på henne???? ok om internationella juryn hade röstat vidare henne, men folket! näe jag är besviken på folket! :) haha men jag är glad över att hon sofia med allah kom vidare, den låten är ju skit bra! :) ja dom var lite lika låtarna..

2009-03-09 @ 10:22:04
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: emmy

dom låter typ exakt lika i början av refrängen!

2009-03-09 @ 11:47:27
Postat av: Emmy

läste ju i din blogg för ett tag sen att blondinbella skulle komma till gnarp.. va inne på hennes blogg nyss & där hade hon lagt ut bilder sen gnarp. & gissa vem som va med henne på ett kort.. EMMA. du vet hon som va kär i mig på broman. hahahahahahahaha, så jävla fult!

2009-03-09 @ 14:07:45
Postat av: Emmy

såg ju på din blogg för ett tag sen att blondinbella skulle komma till gnarp. va inne på hennes blogg nyss & där hade hon lagt upp bilder. & gissa vem som va med henne på en bild. EMMA. du vet tjöcken som va kär i mig på broman. hahahahaha, du måste kolla!

2009-03-09 @ 15:41:03
Postat av: Emmy

jahapp, nu blev det två ändå. nyss syndes inte det första. hahaha. jaja.

2009-03-09 @ 15:42:06
Postat av: Nathalie

Therese: Ja, jag fattar inte heller!



Emmy: HAHA! Då måste jag titta! :D

2009-03-09 @ 16:18:01
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Mia

Haha, jävla Caroline =P

2009-03-10 @ 20:40:09
URL: http://mialundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0