MYCKET GREJER

Jag satt och funderade förut på vilken jävla tid det kommer att
ta att flytta härifrån!
Vi har grejer i varenda skåp/garderob! Fullproppat!
Vi har 10 skåp (inte garderober utan Skåp) fullsmockat med
saker. Tror det är mest jag som proppat in saker där när jag inte
vet vad jag ska göra av dom, haha. Och i dessa 10 skåp är inte
ens köksskåpen inräknad, där vi har tallrikar och annat köksgrejs.
Så där blir det ännu mera skåp..
Sen har vi 5 garderober. Varav en där vi har kläder. Eller egentligen 2,
men i ena är det mer skitkläder. Sen är det ju den nedrans städgarderoben.
Fy fan! Varenda gång man ska in där så ramlar dammsugaren ut!
Ja, sen har vi ju massa smålådor också smockad med småsaker.
Vart ska man göra av allt? Tror nog det är mycket som kommer att kastas.
En hel del faktiskt, om jag tror rätt.

Men jag gillar denhär lägenheten =) Ja, ibland önskar man väl att man bodde
större. Men allt som allt så trivs jag här.
Varenda gång jag sätter igång och syr säger Pär att vi måste flytta till större så
jag kan få ett syrum! haha :D Det skulle jag vilja ha också, inte för att jag vet att
jag kommer sy så mycket mer efter detta men man vet aldrig =)

Men som sagt, även fast det bara är en liten etta så tror jag det kommer ta
evigheter att flytta härifrån :P

See you!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ska ni flytta? =P Jag tycker också om er lägenhet eller vad man ska säga? Den är så mysig och stor för att vara en etta. =) Ibland sitter jag också och funderar på att jag vill bo större. Helst i ett hus. Men då dyker ju frågan upp... Vad ska man fylla ut alla rum med? Haha =)

2009-03-03 @ 10:15:04
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Nathalie

haha, nej. Inte än :P Letar ju men ska ju hitta något man verkligen vill ha först. Ja, vi ska inte flytta till nån mer lägenhet iaf =) Ja, precis. Vi som bor i en etta, hur ska vi kunna fylla ut ett helt hus? haha :D men det löser sig. man behöver ju inte använda alla rum heller :)

2009-03-03 @ 10:29:11
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Therese

ja det är mkt mer än vad man tror... som när vi flyttade, så på slutet när man trodde att nu är det bara typ en låda kvar, nu kan vi åka en gång till bara, så blev det typ 3 rundor, så jävla mkt grejjor!

2009-03-03 @ 12:23:54
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ja, det tar nog mycket längre tid än vad man tror =)

2009-03-03 @ 15:16:17
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0