POTATISSALLAD

Idag när vi var och handlade såg jag Jordnötssås. Som skulle
passa bra till grillat kött och kyckling. Den ska jag smaka när
det blir grillväder! :) Och varför har jag aldrig tänkt på att man kan
grilla kyckling?? Jag älskar ju kyckling. Det ska jag defenitivt göra
när snön försvinner. det behöver inte ens vara sommar och varmt.
När snön är borta ska jag grilla! Det så ju så gott!
Speciellt majsen lääängtar jag efter :D haha.

Sen vill jag göra egen potatissallad. Jag åt en på crousingen för nått
år sedan då jag och Mia hjälpte till och den var sååå god! Det var
purjolök i den. Mmmums! men jag hittar inget bra recept.
Nån som har nå bra ??

Kommentarer
Postat av: Therese

åh det lät ju skit gott!!! ja jag längtar till majskolvarna jag med :)

2009-03-03 @ 21:06:19
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jordnötssåsen ? Ja, det tycker jag med =) Ja, bort med snön!!!!

2009-03-04 @ 07:14:29
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0