REDAN SLUT ?

Jag som trodde denna vecka skulle gå segt. Eller jag
hoppades på det iaf. Den har ju sprungit iväg. I morron
är det fredag igen.

Idag har jag iaf. städat badrummet ordentligt! Toan har jag
skrubbat, handfatet likaså. Duschen är också skrubbad och
ren. Även badrumsskåpet som jag tror jag aldrig städat. Massa
solpuder som är överallt. Och tops! Överallt! Jag använder nämligen
sånna ist. för borstar till ögonskuggor osv. Nu är det iaf. skinande
rent =)
Resten av lägenheten skulle behöva städas lite också. Småsaker
som ligger överallt. Disken behövs plockas i.

Jag måste bara klaga! :P Har ni sett reklamen för "Jag vet vad du
gjorde förra lördagen"? Fan va dåligt det låter.
"Tänk om man kunde hypnotisera(??) programledarna i lyxfällan
så dom tror att dom är shopaholics" (nått liknande säger dom iaf)
Sen kommer dom med massa kassar och låter skittöntig.
Näe, det programet tror jag inte är en hit iaf.
Men på söndag smäller det! Wipeout! :D Har ni sett reklamen eller?
När en tjej får en smocka av boxningshandsken eller den där grejer som
snurrar runt och så måste man hoppa över den annars blir man nerputtad
av den i vattnen. Och när jag säger puttad så är det inte ens närheten av
vad det ser ut som. Nerslagen snarare.. :D haha =)

See You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0