SÄNGEN HELA DAN

Ja, idag har dagen spenderats i sängen. Lite skuldkänslor
har jag. Eftersom det är så fint väder. Men men.. Är man trött
så är man =)

Kollade på nå matlagningsprogram på fyran. Nigella eller vad hon
hette. Hon gjorde chokladkakor, med chokladbitar i. Det såg såå
gott ut.
Sedan blev det vad blir det för mat. Och är jag helt dum eller blir ni
också sugen på sötsaker när dom visar upp "borden". Ni vet väl vad
jag menar, när dom visar allt dom ätit på en vecka eller vad det är.
Okej, vissa är bara äckliga. Men när det ligger choklad och godis så
blir jag sugen! haha =) Speciellt på choklad.

Idag blir det iaf. tacos till middag. Eller enchiladas också, till Pär =)
Han tycker det är godare och jag tycker att tacos är godare. Bra att det
är typ samma saker till båda, för då går det bra att göra två maträtter =)

Näe, nu ska jag fortsätta titta på Herbie =)

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0