SKINKMACKOR OCH FYLLGUBBAR

Tekaka med skinka och ost måste ju vara det godaste
nånsin! =) Såå gott!

När jag och Amanda var liten och hon praktiskt taget bodde
hos mig på sommrarna så åt vi jämt skinkmackor och drack
oboy på kvällen. Samtidigt som vi lekte fyllgubbar! haha :D
Vi lekte att oboyen var öl/sprit och att vi hade servitriser som serverade
oss mackor osv. haha.. Hur fan kan man vilja leka fyllgubbar? :P
Sedan blev Amanda vegetarian och då blev det ostmackor ist. :)

Men allvarligt! Gudomligt gott.
Anledningen till att jag har ost på är så jag kan gömma skinkan.
För jag hatar att se vita fett remsor osv. Ser jag dom sitter jag och
försöker pilla bort dom. vilket ofta resulterar i att det knappt är nån
skinka kvar. haha =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0