SKIT VÄDER

Igår fick jag efter många om och men kolla på Let's Dance. haha.
Det är inte Pärs favoritprogram, men han gick med på det ifall han
fick se på 2 ½ men kl. nio. Och det tycker jag var en bra deal. Eftersom
jag ockås tycker det är bra =)
Jag trodde helt på att Laila skulle vinna men Pär sa nej, magnus kommer
lätt att vinna. Och han har ju alltid rätt, samma i melodifestivalen.. =)
Iaf. hatar jag att det ska vara nyheter mitt i allt. Somnade  när det började.
Sedan vaknade jag precis när Let's Dance började igen, men kunde inte
hålla mig vaken för att se vem som vann. Men det första jag var i morse
var att slå på text-tv (min bästa vän :P) och Magnus vann! JAAA! :)
Faan va bra. Jag gillade inte Laila lika mycket som i början. Hon har blivit
för ... ja, jag vet inte. Men hon verkar tro att hon är så bra och som att hon
verkligen trodde att hon skulle vinna.
Det där hon sa också "Även om vi inte vinner så kommer det ändå kännas
som vi gjorde det. Vi har ju tagit oss till final" BULLSHIT! :P
Det är väl klart som fan att man vill vinna?!
Aja..

I morse vaknade man till detta skitväder! Fy fan.. Kan det sluta nångång.
Jag vill ha sommar!! Det är ju snart april. Tänk om det blir en såndär
riktig vinter så det snöar ända in i maj! Fy fy fy..
Snön brukar ju ligga kvar i Maj, men när jag fyller år brukar det vara borta helt.
(13:de) Men det har ju hänt att det har snöat i maj också =) Så man vet ju
aldrig.
Men jag tänker såhär: Eftersom det blivit en riktig kall och snöig vinter så kommer
det bli en riktigt varm och het sommar också =) Hoppas!

See You!

Kommentarer
Postat av: Therese

jo det var väl klart dom ville vinna, men dom var väl nöjd ändå lixom...

2009-03-28 @ 11:48:24
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0