SNART DRAR JAG

Sitter och väntar på att klockan ska bli mer! =)
Skulle köpa med pilsnerkorv och macka från statoil med :P

Sen skulle jag säga åt Simone att vi skulle ta bilen till Ingela och
gå därifrån. Jaha? Haha. Jag har ingen aning om vart vi ska.
vi ska nämligen inte åka in där vid milsbron. Simone visste vart
det var sa dom iaf. Så det är ju tur det. För jag har ingen aning :)

Jag känner mig faktiskt inte helt hundra idag?! =/ Ont i huve och hals.
Och känner mig väldigt trött. Hoppas det blir bättre när man kommer
ut i friska luften! Det kan jag behöva, som sitter instängd här varenda
dag.
Haha, instängd. Men jag FÅR gå ut om jag vill, hahaha :D
Fult.
Iaf. tror jag att jag har ont i halsen för att jag gick utan halsduk igår.
Jag är som mamma. Känslig för blåst. Ändå så gick jag bara från
bilen och in?! men men..

aja, Ha det!

Kommentarer
Postat av: Simone

Jaa, nu fattade jag vad han menade när han sa att jag brukade vara ute och gå där, om man tog den vägen som de menade ;)

2009-03-22 @ 09:04:16
Postat av: Nathalie

haha, okej =)

2009-03-22 @ 10:41:57
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0