SÖNDAGEN

Ja, söndagen spenderades inne hela dan nästan.
Blev skagenmackor till frukost också. 2 ynka mackor..
Så efter ett tag blev jag galen för jag var så hungrig.
"Ja, men jag ska fixa middag sen ja, Klockan fem äter vi."
Då var klockan tre. Och jag blir som en liten unge som
ligger och gnäller.. haha =) Då vart det bus, som slutade
med att jag ramlar in i "ramen" på sängen med huvet före.
Faan, vad ont det gjorde! haha :P Det var inte långt ifrån att
jag skulle börja grina, så jävla ont gjorde det! :P Klantarsel!
Men Pär kom och gosade och då blev det bra, haha =)

Sedan tog vi med dom två tomma backarna och åkte på ica.
Köpte en ny back och chips och dipp.
Middagen blev pizza :D haha. I slutet av kvällen var jag spyfärdig
och min mage var inte liten. Världens kula!

Men men, det var en trevlig dag iaf =) I LOVE YOU!

Kommentarer
Postat av: Therese

haha jag är oxå som en unge, gnäller och rycker i benen lixom haha! vi åt oxå pizza igår! :)

2009-03-09 @ 10:35:24
URL: http://theresesilen.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha, ja jag med! =)

2009-03-09 @ 16:19:27
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0