SÖNDAGKVÄLL

Först blev det mat, Fläskfilé och potatissallad. Köpte nån annan
potatissallad i Njurunda sist jag handlade. Med skivor ist. för bitar.
Med purjo. Trodde den skulle vara godare, men smakade precis
likadant som vilken potatissallad som helst.
Men det var gott endå =) Sedan hade Pär fixat en film, Snatch eller vad
den hette. =) Den var faktiskt bra. Men jag hatar att kolla på film på
datorn. Det blir så konstiga färger, allt blir liksom så mörkt och deprimerande.
Men men, den var bra endå =) Sedan slutade den precis när Wipeout började.

Herregud! Såg ni vem som var med? Jofre! Från Den rätte för Rosing. Har ni
sett det nångång så vet ni vem det är. Herregud, är han så besatt av att vara
med i tv?? :P Haha, fan vad jag skrattade åt han när han låg där i vattnet och
såg helt förvirrad ut! hahaha :D
Till programet så åt vi Hallon och fläderpaj. Ja, fläder.. Jag var lite tveksam till
det faktiskt. Vet inte om det är alla minnen från att grogga på Fanta fläder?! :P
Men det smakade bara hallon faktiskt och var riktigt gott!

Sedan blev det Beck/Sanningens ögonblick och sedan sova =)
Jag tycker inte om att vara vaken till längre än 22 när jag ska upp dan efter. haha!
Helst vill jag lägga mig och sova klockan nio, men vid tio går gränsen, för jag
vill inte vara trött dan efter (vilket jag oftast är endå) det är så jobbigt.
Så jag hann inte se klart Beck filmen. Nån som såg som vet hur den slutade?? =)

God Morgon!

Kommentarer
Postat av: EmmyPemmyPäronPung

jag vet :D dom hade tagit livet av sig, dom spelade in en film på deras mobil å sa typ hejdå som dom hittade sen. men det va ju pga gymnastikläraren, kamera-mannen & fabian så det va ju deras fel. känner mig sämst på att förklara, hahaha. pusspuss

2009-03-16 @ 15:46:39
Postat av: Nathalie

haha:) okej. då vet jag. =) Puss!

2009-03-16 @ 16:23:42
URL: http://nathaliesilen.blogg.se/
Postat av: Mia

Usch, jag tänker bara på "Fläder" du vet.. Blarre eller vem fan det nu var

2009-03-16 @ 19:38:55
URL: http://mialundholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0